Isla poradzi na twoje chrypiące i piszczące gardło w mig

Isla łagodzi chrypkę i kaszel powleka i koji wyschniętą i podrażnioną błonę śluzową gardła, chroni błonę śluzową gardła przed suchym i zanieczyszczonym powietrzem oraz bakteriami pielęgnują struny głosowe.

Pastylki Isla polecane są w przypadku chrypki i kaszlu, podrażnienia i przesuszenia błony śluzowej gardła, a także profilaktycznie osobom narażonym na wysychanie błony śluzowej gardła i obciążenie strun głosowych (nauczyciele, lektorzy, śpiewacy, sportowcy, osoby przeziębione)

Informacje o bolgardla

Blog o bólu gardła
Ten wpis został opublikowany w kategorii chrypa i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Isla poradzi na twoje chrypiące i piszczące gardło w mig

  1. maciej pisze:

    faktycznie to bardzo dobre tabletki na chrypkę. Kiedyś miałem mieć prezentację, ale bolało mnie gardło, wziąłem dzień wcześniej kilka tabletek i na szczęscie nastepnego dnia już wszystko było z mim gardłem ok

  2. malwina pisze:

    też mogę polecić isla od niedawna jestem przeziebiona ból gardla, głowy lekka gorączka kata. tylko że ostatnio zmienił się kolor mojego „kataru”… wydzielina w moim nosie jest żółta.. jaka może być tego na szczęście już mi przechodzi, bo wzięłam isla na ból gardła, jeszcze tylko ten katar trzeba wyleczyć

Skomentuj

